miercuri, 10 noiembrie 2010

Ciudatenie.

De unde ai venit nu stiu dar te-am primit
Si unde vrei s-ajungi nu inteleg
Dar stai si nu pleca poate vei fi iubit
Leaga-ma de tine si n-o sa ma dezleg

Si ce-ti doresti acum eu nu-ti pot da
Poate ca intr-o zi o sa primesti
Dar eu o sa primesc dragostea ta
Si o sa stau daca-mi arati ca ma iubesti

Nu-mi pasa mult dar hai, nu te juca!
Nu pot sa trec prin suferinte iara
Ia-ma incet si eu voi fi a ta
Si-ti jur ca daca te iubesc iubirea n-o sa piara

Iti cer prea mult? Nu vrei sa mai ramai?
Sau poate te-am speriat...
Dar stai si ma asculta mai intai
Fii egoist de vrei, ce-ti cer e prea ciudat!

Si totusi te-am primit si nu mai pleci
Nu vreau sa fugi, nu vreau sa stau
Si daca ai rabdare si inima-mi dezlegi
Eu toata viata numai la tine o sa vreau!

De unde ai venit nu stiu dar te-am primit
Si n-o sa te alung in veci!
Te rog ramai si o sa fii iubit!
O sa a leg de tine si n-o sa ma dezlegi...


scrisa de Themis....anul trecut...din dragoste pt tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu