miercuri, 10 noiembrie 2010

Vreau Revolutie in Romania

Au murit tineri, de varsta mea, acum 20 de ani, pt libertate, au murit crezand ca o sa fie mai bine, au murit pt ca sa nu-si mai vada parintii plangand, au murit pentru o lume mai buna sau poate nici n-auu stiut de ce mor dar au crezut ca asa e bine sa iasa in strada sa dea jos comunismul, poate au iesit pt ca si prieteni lor au iesit, si au murit...si acum? acum ce? Ne repetam istoria. Vreau sa ies in strada pt ca sa nu-mi mai vad bunicii disperati, sa nu mai vad oameni batrani plangand ca n-au, sa nu imi mai vad parintii ascunzandu-se de noi ca defapt n-au dar trebuie sa faca cumva sa isi permita...M-am satruat sa vad la guvernare nesimtiti, hoti care pretind ca le pasa, m-am saturat sa sper ca poate nu sunt chiar atat de nepasatori, m-am saturat sa plang gandindu-ma ca va trebui sa plec din tara ca sa pot sa fac ceva cu viata mea. M-am saturat de voi toti, voi cei care ne spuneti ca ne lasati sa murim de foame pt binele nostru! Voi cei care nu stiti ce inseamna sa te uiti la un leu ca la dumnezeu pt ca numai pe ala il aveti. Voi cei care credeti ca stiti politica si stiti sa ne conduceti. Jos cu voi, javrelor! Jos cu dictatura incultilor! Jos cu mastile de mileusei lupilor! vreau REVOLUTIE in ROMANIA! Vreau sa va vad capetele in tarusi infipti la granita si la intrare in Cotroceni, ca stie toti cei care urmeaza dupa voi ca asta primesc daca isi bat joc de noi! Promit solemn ca o sa ma numar printre cei care cu placere o sa va jupoaie de vii! Vreau sa TRAIESC cu adevarat BINE!!!

2 comentarii: