luni, 29 noiembrie 2010

Fluturasi!

Ce simti cand dai de ochii mei,
Si cand parfumul meu te-mbie?
Ia spune-mi dragul meu, ma vrei?
Ce simti cand numele-ti rostesc...
Sau cand iti dau un zambet numai tie?

Ce simti cand vezi privirea mea,
Cand parul meu rebel in vat se joaca?
Ce-ai face oare daca ai putea?
Ce-ai face oare dac-ar exista,
Un minim de minut pentru cuvantul ,,Daca"?

Ce simti cand pe furis te-ating,
Sau cand usor ma joc cu sentimente?
Ia spune-mi oare pot sa-nving
Morala, ziduri, oameni, timpuri, amintiri recente?
Ce-ai zice daca ai putea sa-mi spui ce-ai vrea
Sa-mi spui visele tale presarate-n flori si praf si vant si nea...

Ce simti and trebuie sa plec,
Si alta zi de noi simtiri ramane-n urma?
Ce simti cand toate zilele ne trec?
Si cand trairea noastra pura iar se curma?
Ce simti candce-i al nostru e-o iluzie?
Un vis frumos...
Ce simti cand se termina?

Ce simti cand simti parfumul meu,
Sau cand privirea mea te-mbie?
Ce simti cand numele-ti sotpesc?
Sau cand iti dau un zabet numai tie?
Nu mai conteaza fluturasi de simti
Ce simti simtire va ramane-n veci
Si chiar de toata fiinta mea te-aprinde
Pe langa vis si realitatea ne cuprinde
Iar tu esti un mister de neatins...
Iar eu...eterna...,,oare ce-o sa fie?"

By Themis

2 comentarii:

  1. Extraordinare versurile,si eu mi-am pus diverse intrebari de multe ori,cand imi placea de cineva dar nu gaseam raspunsuri la cea ce vedeam,nu am reusit sa interpretez diverse gesturi sau cuvinte foarte bine,de cele mai multe ori,s-a dovedit o iluzie cea ce speram sa fie ceva serios,autentic..dar viata merge inate

    RăspundețiȘtergere