sâmbătă, 27 noiembrie 2010

DJ Mandra:)) traiasca folcloru!!!

LA INCEPUT A FOST...

Buna seara s-as pleca nu ma-ndur de dumneata, mandro cand te-oi mai vedea eu nu stiu...
Eu ma duc mandro de-acasa, la armata nu la coasa, mandro cand te-oi mai vedea eu nu stiu...
De miros de paine calda...mandro cand te-oi mai vedea eu nu stiu....


prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...as muriiii dar nu acuumaaa...



Toate fetele juca, mai draga Marine...numai una nu juca ...sedea-n poarta si plangea...


Marine sa te usuci, Ca painea care-o mananci, si ca vinul care-l bei, c-ai promis c-ai sa ma iei...
Apoi dupa ce zilele i-au fost luate...si a urmat...



Binecuvantata sa fie muzica adevarata...

Un comentariu:

  1. Subscriu,traiasca muzica autentica si adevaratele valori ale culturii noastre si persoanele care inca resping kitchurile si falsitatea si apreciaza frumosul sub toate formele lui,felicitari pentru postare,mi-a mers direct la suflet!

    RăspundețiȘtergere