joi, 25 noiembrie 2010

On the edge...

Sunt pe marginea prapasitei. Cum adica? Adica nu sunt nici matura, nici adolescenta, nici rationala, nici echilibrata nici extremista. Azi gandesc ce vb, ce fac, cum fac, gandesc mai departe, gandesc consecintele, maine nu ma mai gandesc la nimic, merg la bluff...Azi sunt responsabila si maine cu siguranta nu ma mai intereseaza nimic...Azi dau dovada de verticalitate, maine sigur o sa fac pe nebuna...
Dar n-am uitat every morning sa cant prin casa, cand imi usuc parul sa cant la feohn, sa tzopai in oglinda si sa rad de mine, n-am uitat cand spal vasele sa cant sa ma auda vecinii, nici sa rad de cum suna vocea mea in chiuveta. N-am uitat cand ma imbrac sa dansez si sa dau din cap pe cine stie ce melodie pe care am auzit-o sau cu care m-am trezit in cap in dimineatza aia. N-am uitat ca atnci cand simt ca ma depaseste o situatie sa ma indrept spre cei care au trecu prin ce trec eu. Nu uit sa gandesc pozitiv si sa vorbesc cu prietenii mei zilnic. Nu uit sa zambesc chiar daca nu imi prea vine sa zambesc. Nu uit sa imi indrept spatele cand ma copleseste o problema. Nu uit sa stralucesc zilnic...si wtf?! Sunt tanara, al naibii de tanara si de plina de viata...merit sa stralucesc!

4 comentarii:

  1. Subscriu,suntem tineri si avem o viata inaintea noastra asa ca trebuie sa zambim zilnic,din pacate uneori cand vad ce se intampla in jurul nostru,in societate ma simt uneori cam batran si nu prea inteleg logica unor atitudini,dar sunt optimist..we must chase our dreams,o data tot o sa ajungem la liman si o sa iesim din furtuna :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem al naibii de tineri, meritam sa gandim cum vrem, sa avem ce atitudine ni se pare corecta, sa ne urmam visele pana la absurd, sa facem alegeri gresite si sa le repetam, sa ne indragostim si sa suferim din dragoste, si la sfarsitul vietii sa ne bucuram ca le-am trat pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate,personal multi mi-au spus ca o sa regret poate pentru ca sunt asa visator,ca de multe ori s-ar putea sa ma izbesc de zidul realitatii..dar niciodata nu o sa renunt la principii si nu o sa ma schimb,poate ca sunt uneori ca un "ghimpe" pentru unele persoane fiindca nu intru si eu in hora gandirii asa zis "moderne",dar e mai bine asa,mai putini prieteni,dar autentici

    RăspundețiȘtergere
  4. it's nice to be on the edge....

    RăspundețiȘtergere