luni, 5 decembrie 2011

Cica, scrisoare catre mosu'


Draga mosu, bag ceva in tine. Ca anu trecut ti-am cerut chestii ok, nu-ti mai aduci aminte?! si nici dracu nu mi le-a dat ma!! am schimbat registrul, dar asta e exceptia! Ce vrei? Studenta la drept, stiu mai multe exceptii decat prevede legea. Ma, omule, i atat de greu in sacu' ala al tau sa cari dracu neste happyness? acolo...un gram, unu mic, sa nu simt ca mor la fiecare secunda? Am ajuns in punctu' in care imi place viata doar cand seamana a viata. Adica cand bei ma!!! Stii faza aia, cu ,,cand bei mai seamana a viata" ? Nu stii, esti prost. Ai fost tot timpul. Ai crezut ca daca-mi dai un ceas cat ala de pe gara, asa ca n-ai avut alte idei...ma simt si io bine. Uita-te-n mata la postarea aia de anu trecut vezi ce vrea si creatza aia cu paru negru, mai nou, ca nici aia nu stii. Ce vreau anu asta?! Alcoale si droguri! De ce razi?! I true!!! I mai true decat un emo! Da faza aia geniala in care se zice ca daca iti doresti ceva din toata inima ta cand o primesti nu te mai bucuri pentru ca te-a costat prea mult suflet o stii? Nici pe aia n-o stii? Esti prost. Auzi, anu asta vreau ceva...ce nici acum nu-mi poti da! alcoale gratis si-un kil de marijuana. Nu?! nu se poate? ce??? e criza? criza pe ma-ta! sa vezi cand fac io crize! Ba, latrau, pe scurt, nu-ti cer sa-mi dai, ia-mi o bucata de creier! una maaare mare mare mare maare, sa lansez un artific. Ba frustratule, ba ciurliburli, soramea crede in tine baaaa!!!Inca se emotioneaza cand te vede, inca ii tremura vocea cand tre sa-ti zica poezia maaa...asa ca iti cer un sigur lucru...pe langa alcoale si marjuana( ba i simplu daca avti intrebari cum se scrie ui aci, de pe un site acrediat si trustable- Jesus-Hey-Zus ; Marijuana-Mari-wanna) pe care il am pe creier anu asta. Daca tot te doare-n p**a de mine eat this...vreau ca soramea sa n-ajunga ca mine. Adica, sa nu creada-n tine degeaba. P**a me' are 5 ani, i superba, perfecta si din alea, si i singuru motiv pt care io inca respir ,,aier" nu cacaturi de etnobotanice. Ca daca nu era ea apai o beleam. Rau! Rau, nu ca mi rau, o beleam rau! si mi aproape rau! Ca Incheiere ia sa-ti amintesti ce ti-am cerut, io, profunda de mine, anu trecut...vezi de ai memorie scurta cretinule ,,Draga Mosu, eu am fost foarte cuminte, atat de cuminte incat am primit pe parcursul anului tot ce imi doream, asa ca daca ti-e lene sa-mi aduci ceva, nu-mi adu ca nu ma supar. Perechea de conversi e super, multumesc, este adevarat ca pe ea o doream dar odata cu ea se sting toate dorintele pt lucruri tangibile. Sunt destul de mare sa iti cer sanatate, intelepciune, un strop in plus de maturitate, mai da-le bunicilor mei inca 10-15 ani de trait. Imi doresc sa ii fac strabunici si sa fie acolo sa vada si ei. Imi doresc sa danseze la nunta mea si sa le dea lacrimile ca am crescut, imi doresc sa-i vad la absolvire, fericiti. Asa ca Mosu, daca poti face asta esti cel mai tare! Si mai doresc ceva. O bata de baseball cat poti tu de tare in capu presedintelui si a primului nostru ministru. Iti multumesc anticipat!"
Acu, citind ce mi-am doit anu trecut realizez adevaru crud...
N-am beut destul cand ti-am scris-o! Atat pentru luna asta, cica imi propun pana in 1 sa nu mai postez nimic...i posibil sa postez in 31 ca tot o sa fiu a drecu de singura...lista de oameni pt care aprind o lumanare, asa cum fac io in fiecare an, la fel ca-n fiecare an o sa fie un El, sormea si fratimeu, si o sticla de bere trecuta pe lista ...ma mai gandesc...pana la urmatoru episod...ceaules! :)) sau :o sau o: Prietenii stiu de ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu