joi, 22 decembrie 2011

Steluta din contract


Avea 18 ani si o lume in care visele ei se implineau ,,cand batea din palme sau cand clipea". Era olimpica la multe materii dar totusi scria poezii, drame...ramasese cu ambitia aceea de a si le reprezenta intr-o zi in fata cuiva. Apoi veni ziua in care trebuia sa faca o alegere. La ce facultate dorea sa studieze. In capul ei era doar ,,am 18 ani idiotilor, de unde sa stiu ce vreau? Ce, voi ati stiut? Vreau sa dansez si sa rad, sa nu ma bagati in lumea asta naspa, in realitate" Si atat de mult si-a repetat-o ca inainte de ziua inscrierii a luat primul tren ce pleca din gara. Si asa a ajuns la Blaj, cu doua sandwich-uri, un mp4, o carte si un izopren. A stat in camp ascunsa de oameni o zi intreaga, noaptea a adormit pe izopren si s-a acoperit cu haina ei de blugi. A doua zi a strans dupa ea si a luat trenul acasa. Ziua aceea a fost pentru plamanii ei o zi libera. Asa a crescut, in zilele libere nimeni nu sta acasa. Se urca in masina, tren, caruta, si pleaca, pe rau, in camp, la munte...A ajuns acasa linistita stiind ca orice alegere face trebuie sa vada daca ii place. A ales si si-a vazut de treaba. Nu era normal sa stie ce vrea. Nu era normal sa aiba responsabilitati. Era un copil. Copiii trebuie sa viseze la Fat-Frumos, nu la cariera. Ei bine anii au trecut si am intalit-o din greseala, acum cateva zile. Era la fel de libera ca si la 18 ani. La fel de doritoare sa calatoreasca, sa plece si sa vina inapoi, la fel de indragostita de oameni asa cum o stiam, dar nu o mai cautasem de mult sa stiu cum mai e. Am dat din greseala de ea, intr-o dimineata, cand ma pieptanam. A aparut in oglinda mea de la baie. Nu stiam ce fel de voodoo crap se intamplase dar era acolo, ma privea si ea la fel de mirata. Si ea uitase de mine, ma cautase, dar eu la un moment dat am renuntat sa o mai gasesc. Dar m-a iertat ca am disparut, ca am devenit posaca si suparata, pesimista si agresiva. Mi-a reamintit cat de indragostita eram de viata, cat de mult pretuiam fiecare moment ce trecea pe langa mine si-mi lasa un zambet pe buze. Mi-a amintit ca acum am timp sa ma redescopar. Apoi a plecat...sau asa mi s-a parut...

P.S nu o sa mai prea am parte de net pana la sfarsitul anului asa ca postarea asta e un fel de steluta din contract. Mai raman datoare cu o lista. Pana in 31 mai greu cu netul dar sper macar lista sa o scriu daca nu in 31, in 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu