sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ei binee...


A trecut. Trece. Azi am realizat ca orice trece. Iubirile trec, suferintele trec, trec lacrimile si zambetele. Totul trece. Trece in nefiinta sau in amintiri se conserva. Si chiar si amintirile trec. Timpul omoara tot. Omoara sentimente, prietenii, relatii si cel mai grav, ne omoara pe noi, muritorii de rand. Ca trec dintr-un an, in altul, ca se transfera sau dispar, trec! Asa ca, la naiba cu timpul asta! Eu o sa-i pun o fundita si-l fac cadou de an nou. Asa, ca vreau eu! Nu se poate? Ba se poate. Asa cum orice trece asa e si orice posibil! Anul trecut nu am incercat. Anu trecut pe vremea asta eram incantata ca trece. Azi nu mai sunt. Sa regreti ca trece fara sa fi facut nimic...mai bine regret ce am facut! Dar nu regret nimic! Nu regret decat ca timpul meu este atat de scurt ca nu ma lasa sa visez destul, la fluturasi si feti frumosi, la nemurire sau distrugere. Ei bine, va fac cadou timpul meu, ii pun o funda roz...sau nu...galbena! Simbolistii stiu de ce! Am zis ca fac o lista...pe lista nu e nimeni inafara de ea, ea pe care o iubesc ca si cum ar fi a mea. In rest, tot o apa si-un pamant. Poate o bere, o bere Ciuc, bauta cu cine trebuie, e iar pe lista. El, el nu e azi, poate va fi. Cand iti doresti ceva din tot sufletul il primesti greu. Greu si cu prea multa truda. Poate ma aude si pe mine cineva si mi-l face cadou asa cum va fac eu cadou timpul meu. Eu, raman aceeasi visatoare incurabila. O sa-mi pastrez fluturii din cap, imi plac, sunt colorati. Nu o sa schimb nimic ,,in existenta mea de mozaic". O sa caut ceea ce imi doresc in orice fiinta vie care mi se perinda prin viata. Poate o sa reusesc sa umplu piesele din puzzle-ul meu. Ne vedem la anul, cu alte vise, cu alte porti de daramat, cu alte drumuri de ales. Nu traim degeaba, pana la urma suntem in stare sa schimbam orice, sa mutam muntii, doar ca nu vrem. Asa ca, acestea fiind spuse ,,I choose not to run" este motto-ul meu pentru 2012 (Seinfeld-The race season 10 episode 96)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu