joi, 15 martie 2012

Ani de liceu nr 1 din 13


Din greşeli învăţ să-mi aranjez în viaţă,
Pagina din roman ce-mi va sta drept prefaţă.
Şi tu ai fost greşeala ce m-a schimbat total
Ai fost tot ce-mi doream, ai fost un ideal,
Ce l-am atins şi iată, te-ai transformat, firesc…
În zmeul cel de piatră, din Zeul meu ceresc

Şi-am învăţat să lupt cu tine, să te-nving
Şi din iubirea mea câte puţin să sting…
Până nimic nu mai rămâne, nimic nu mă agaţă de tine,
Decât frumoasa mea prefaţă.

Şi ştiu că din greşeli învăţ, aşa se-nvaţă
Să scrii pentru ai tăi urmaşi prefaţă.
Să ştie ce să facă, şi ei să-nveţe
Din greselile ce le-am comis, poveţe.
Să ştie că cel ce m-a clădit şi-apoi distrus
A devenit din Zeu, un zmeu, doar un intrus
Să ştie c-am luptat cu tine zi şi noapte
Că te-am învins şi drept trofeu
Te-am închis într-o carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu