miercuri, 21 martie 2012

Ce-i...?!

Nu stiu ce-i binele
Sau de ce e doar la unii
Poate e rasist si alege pe cine vrea
Nu stiu ce-i zambetul sincer
Sau de ce il doresc atat de mult
Pe fata mea
Poate ca aflu vreodata
Sau poate ca ba
Nu stiu ce-am facut atat de rau
Intr-o viata anterioara
De acum, in viata asta,
Le trag atat de tare
Si daca nu e cu prea multa
Suparare
Eu zic ca merit sa stiu
Ce-am reusit sa fac...poate am adus
O contributie la ...Apocalipsa
Nu stiu ce-i cu mine de la un timp
De nu mai sunt chiar eu
Dar tot eu sunt
Si nu stiu ce-i cu tine
De esti atat de tu!
Stiu ce-i disperarea
Dar parca inca nu mi-a aratat tot ce poate ea
Si stiu ce-i iubirea
E rea si aia
Si e si grea
Stiu ce-i din cand in cand, un sarut
Si stiu ce-i din cand in cand
O prietenie
Dar cu mine pana la urma
Daca nu-i cu suparare
Ce-i?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu