luni, 19 martie 2012

Pe dos

Nu stiu daca unu si cu unu fac doi
Si nici nu cred ca doi fac unul si cu unul
cateodata bucatile se tem de cei intregi
De aia raman bucati
Si zeii cateodata se tem de regi
De aia nu mai vin sa ne ajute
Poate de aia am ramas in bucati si n-am Dumnezeu
Poate de aia eu si cu mine sunt tot eu
Nu sunt doua.
Poate de aia cand alerg dimineata
Vara, prin picaturile de roua
Ele-mi par fierbinti
Poate de aia cand ma privesti in ochi ma minti
Poate pentru ca gravitatia pentru mine
Are efect invers
Sunt doar printre nori, ma invart ca o planeta prin jurul unui nimbus
Mie negru-mi pare alb si albu-l e albastru deschis
Iubesc cu o ura profunda dar iubesc pana nu mai iubesc deloc
Poate de aia ursitoarele la mine n-au venit
Si am ramas fara ursita lor
Poate de aia port 38 la picior
Ca sa fie o urma medie in inimile cuiva
Nici mica, nici mare
Daca-i mica, o cauti
Daca-i mare o vezi
Daca-i medie e nesemnificativa
Poate de aia, pentru ca bucatile din mine se tem
De Dumnezeul inexistent al vietii mele
Si picaturile de roua imi ard pielea
Asa cum ceaiul fierbinte ma racoreste
Poate de aia sunt eu, pentru ca sunt tot eu
Dar invers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu