duminică, 25 martie 2012

Iertare

Te rog sa ma ierti pentru ca m-am uitat mult prea urat la tine
Si pentru ca ti-am furat un sarut ca sa vad cum e cand ma saruta cineva
Si pe mine
Te rog sa ma ierti ca ti-am zambit cand nu erai atent
Si ca te-am mangaiat cu privirea atunci cand nu stiai  ca sunt in jurul tau
Ca ti-am strans mana nevinovat ca sa simt
Ca imi strange cineva mana
Si mie...
Te rog sa ma ierti ca te cert mult prea urat si din nimicuri
Te rog sa ma ierti cand nu stiu sa vorbesc si tac
Sau cand stiu sa tac dar vorbesc
Vreau sa stiu ca ma asculta cineva
Si pe mine
Te rog sa ma ierti ca ti-am aparut in cale
Sau ca respir la intervale neregulate
Ca-mi auzi bataile inimii cateodata cand adormi langa mine
Sau ca ma visezi fara sa stii de ce
Sa ma ierti pentru ca am parul prea cret si ochii prea mari
Si cand te privesc iti despic visele
In fire de argint
Sa ma ierti pentru ca exist in lumea ta
Vroiam doar sa stiu cum e sa ma iubeasca cineva
Si pe mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu