joi, 28 iunie 2012

Bite me!

Tu, care insisti ca iubirea ta e cea mai pura, da-ti doua palme. Nu e!
Tu, care insisti sa nu te indragostesti si sa nu te implici, da-ti si tu doua. Nu asa merge!
Tu, care insisti ca n-ai incredere in oameni, alege un loc de dat cu capul, da-ti! Meriti!
Tu, care insisti ca ai dreptate si stii mai bine, am un lichid de spalat geamuri. Bottoms up1
Tu, care esti nemultumit cu toate ca esti iubit, Pentru atine am pastrat antigelul. Spor!
Tu, care faci pe victima 24 din 24, da-o naibii de treaba! grow up!
Tu, care imi spui ce trebuie sa fac, fuck off, si zi mersi ca nu trag un glont spre tine!
Tu, care la frustrari te descarci pe cei din jurul tau, sper sa stii ce inseamna sa nu ai pe cine te descarca!
Tu, care minti lumea ca iubirea e o porcarie, intr-adevar vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca-s acri!
Tu, care judeci oameni fara sa-i cunosti, sa dea Dumnezeu sa fii judecat la fel de aspru!
Eu, eu care sunt plina de defecte, care va asculta toate plangerile secolului,
Eu, care sunt o baietoasa si care zic verde in fata unui om cand nu sunt de acord cu el
Eu, care am morala de barbati...
Iti zic frumos:
tu, sa nu te miri ca eu, am zile in care...
Pur si simplu am scris maaare pe frunte
BITE ME!

2 comentarii: