sâmbătă, 2 iunie 2012

N-am mai facut asta de mult!

Ultima mea ,,to do list" am facut-o la 15 ani si continea asa:
1. Sa imi iau calculator nou!
2. Sa intru la Goga
3. Sa vad Grecia!

Ei bine 2 din 3 le-am check-uit anul acela...era imediat dupa Anul Nou...

Avand in vedere ca anul asta pentru mine este anul schimbarilor...m-am gandit ca pot sa fac un fel de to do list again...asa ca...here we goooo:

1. Sa ajung pe Negoiu si sa mai vad odata cel mai superb apus de soare dn lume!
2. Sa fug intr-un weekend in Viena si sa ma bucur de cel mai frumos oras pe timp de noapte (in opinia mea)
3. Sa continui lectiile de calarie la care-am renuntat acu 3 ani!
4. Sa-mi iau examenele cu brio si sa ma bucur de vacanta!
5. Sa iau o masina si sa fug de nebuna prin tara!
6. Sa dau cu banul mai des cand nu stiu ce sa fac...let's faith decide!
7. Sa imi colorez parul in toate culorile posibile!
8. Sa ma tund scurt ca sa-mi pot face tepi in cap :))
9. Sa stau in parc si sa privesc strumfii cum se joaca
10. Sa mananc junk food si sa ma doara in cot!
11. Sa iubesc mai mult, mai bine, mai des!
12. Sa imi pupacesc fratii pana ii inrosesc si fug de mine!
13. Sa merg mai des la bunici si sa-i pupacesc si pe ei mai mult!
14. Sa merg in vama 10 zile...sa uit de tot si de toate
15. Sa fac baie goala in mare!
16. Sa ma rog mai des...am cam uitat cum se face
17. Sa merg intr-o duminica la biserica si sa fiu macar o data in viata atenta la ce se-ntampla pe-acolo
18. Sa ajung la Peninsula...
19. Sa mananc seminte si sa beau bere cu Cristi pe cetate ca de obicei...by the way...hai acas ca mor de doru tau!
20. Sa-i conduc Bmw-ul lui Cristi cu 180 si sa nu ma prinda politia in timp ce el urla la mine ca-s nebuna!
21. Sa-mi fac curaj sa conduc un motor!
22. Sa-mi repar bicicleta!
23. Sa-mi cumpar cea mai frumoasa rochita de vara fara sa fac nazuri ca tre sa probez 50 inainte.
24. Sa organizez cea mai nebuna petrecere a burlacilor ever (Cata I'm watching you)
25. Sa nu-mi las plantele din casa sa moara (now that's a chellenge)
26. Sa joc tenis de camp
27. Sa joc inca un meci de handball in memoriam good old times
28. Sa ma las de fumat
29. Sa ma indragostesc nebuneste!
30. Sa merg la Palti si sa privesc Sibiul noaptea de pe deal cu bidonu de vin langa si sa nu zic decat ,,sa-mi bag ce tare" sau ,,wow"

No de acum incolo tre sa bifez din ele! :D

3 comentarii: