marți, 12 iunie 2012

Ce nu te omoara...

Te schilodeste definitiv...
Imi ,,plac" oamenii aia naspa, ipocriti, care te acuza pt ceva ce si ei fac
Sau au facut.
Imi ,,plac" cei care cred ca iubirea se poate termina in 3 vorbe urate.
Imi ,,plac" cei in care crezi pana in panzele albe si te plesnesc
Imi ,,plac" cei care cred ca or descoperit lumea
Da, sunt o manipulatoare crasa...o fac cu oamenii care altfel nu inteleg
Ca mai ai si tu nevoie de sprijin
Da, sunt o mincinoasa, dar sincer, cine nu e?
Da, imi place sa ma desprin de lucrurile marunte
Dar mai ales de cele mari...
Nu-mi place atitudinea de ,,eu sunt corect tu nu"
Nu-mi plac frustratiicare se poarta ca dracu cand isi arata frustrarile
Nu-mi plac oamenii care vor sa ma controleze
Care ma fac sa ma simt ca la interogatoriu
Nu-mi plac fitele si figurile fetelor de varsta mea
Nu-mi plac ideile preconcepute
Si ii ador pe toti cei care nu ma pot suporta.
Dar dragilor, stiti care-i cel mai mare defect al meu?
Ma schiloditi definitiv dar eu, tot va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu