vineri, 1 iunie 2012

Dor si doare...

Sa ma intreb cum am ajuns aici nu pot...
Incet...cu pasi siguri...si nu-mi pare rau...
Am oameni pe care nu-i vreau in jur...
Am sperante pe care nu le-aveam
Am zile pe care nu le mai vreau si nopti pe care le transform
In nopti albe...
Am minte-n cap si timp s-o folosesc
Am lumi paralele in care nu vreau sa cred
Am prieteni si sunt singura cuc
Am sentimente si le ignor...
N-am curaj sa le simt...
N-am curaj sa plang in fata nimanui
N-am curaj sa ma plang de nimic
N-am respiratii regulate
N-am batai de inima destule
Am batai de cap...
Si toate astea insumate
Duc la am un dor iremediabil de el
Care se remediaza cu un dor iremediabil de ea
Am un sentiment iremediabil de copil pierdut in multime
Care se remediaza cu o alta multime in care sa ma pierd
N-am curaj sa recunosc asta dar se remediaza cu o bere!
Asa ca...da...felicitari...
Mi-e dor...si doare..da trece asa cum a venit...
E ploaia asta de vina...
Si sunt eu de vina ca ma las din cand in cand pierduta in sentimente...
Si nu am voie sa simt
Cand timti doare
Si durerea aia nu se remediaza decat cu alta durere
Asa ca...in cinstea lui...cel mai iubit dintre iubiti
Noroc si la multi ani copilule!
La multi ani ca mai copil ca tine n-o sa fie nimeni in viata mea!
Si la multi ani ei...scumpa mea...
Ca ea macar are varsta unui copil...si dreptul sa gandeasca ca unul...!
La multi ani si sper sa fiti cei mai fericiti...
Si mai impliniti!
Si mai intelepti...
Asa ca dragule
Acestea fiind spuse
Te declar pierdut...deci nul...
Ma duc sa caut un duplicat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu