sâmbătă, 9 iunie 2012

Spirit

Am obiceiul sa ma desprind de ceea ce simt...
Sa ma desprind de ceea ce caut si vreau
Sa iubesc atat de mult si de pur incat sa nu mai pot simit
Sa nu mai vreau sa simt...
Si cu o pocnitura din degete gata
Nu inseamna ca nu mai iubesc
Inseamna ca nu mai e atat de important...
Ca nu merita...
Mind over feelings...
Si pierd asa...pierd secunde pretioase in care pot sa simt
Sa iubesc! Sa vreau s-o arat!
Dar n-o zis, n-o arat...si ma mai si cert cu oamenii pe care-i iubesc
Si-mi aduc acuze ca nu ii iubesc...
Asta e...pedeapsa mea...
Poate ca intr-o viata anterioara am fost o persoana atat de rea...
Incat acum Doamne Doamne s-a hotarat sa ma lase sa iubesc
Sa ma faca sa simt...
Sa imi pese atat de tare incat sa ma doara problemele lor
Mai mult decat problemele mele
Apoi...sa imi zica ia si gandeste tot ce simti
Ia si calculeaza cum simti
De ce...
Si gaseste radacina patrata
Apoi draga mea...da-ti seama ca nu are logica
Sau nu are rost
Da-ti seama ca o sa suferi
Sau nu o sa iasa nimic
Si nu te avanta...
Simti...tine acolo in tine...dar treci peste ele...
Ignora-le
Pentru ca Doamne, nu stiu cu ce am gresit...
Dar ce-mi faci acum tu...are logica!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu