joi, 20 decembrie 2012

Despre...

De ce? De ce facem copii?
Eu macar stiu ca-i vreau! dar de ce-i facem?
eu ii vreau ca sa-i fac macar  fucked up!
Sa traiasca!
Dar despre nejunsul de a te fi nascut cineva, genial, a scris...
Si candva, acu ceva multi ani, sa fie 7-8 ani, il citeam fascinata!
Pacat ca a fost o bomba cu ceas!
Pacat ca sunt o bomba cu ceas!
Pacat!
Si ma intreb, merita sa vrei sa ai copii?
Merita sa ti-i doresti?
Pentru ca...nu! amu. In capul meu revoltat
Revoltat ca asa e el!!!
Nu, nu vreau!
De ce sa-i faci ca sa-i f***i?
Serios!
De ce s-o gandit cineva sa faca un copil pentru ce?!
Pentru a-l face s-o ia pe ulei dupa 16-18-20 de ani?
Pentru ca sa se gandeasca in momentul in care i se spune ca nu poate avea copii, ca ii de bine?!
Preferam sa fiu plan!
Un plan!
Asa cum copii mei sunt planuri!
Sunt un plan!
Si de-ar fi un plan, as fi cel mai frumos plan!
Dar eu, nu, eu...realizez ca multe lucruri...
Cele mai multe lucruri...
N-au rost!
Deci, n-are rost sa va conving de lucruri care n-au rost!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu