sâmbătă, 8 decembrie 2012

Urme

Ceea ce suntem suntem pentru ca noi vrem sa fim sau pentru ca altii ne-au trecut prin viata?
Poate suntem rezultatul urmelor lasate de diversi straini rataciti prin lumea noastra...
Poate suntem rezultatul urmelor lasate de noi insine, incrustate ca si cicatricile alea ale copilariei...sa ne amintim intotdeauna cand le vedem cum le-am capatat si ce am invatat in ziua aia!
Sau poate...doar poate unii oameni sunt ceea ce sunt datorita urmelor lasate de noi in ei.
Si daca ar fi asa...am fi respnsabili de fiecare persoana in sufletul careia am pasit sanatos, sa simta, sa-i lasam acolo 38-ul cu Made in China scris langa, si asta nu suna bine.
Cert e ca sunt cum sunt pentru ca din cand in cand ma mai uit la urme...la cicatrici...si imi amintesc cum le-am capatat, cine le-a facut si de ce. Sunt eu si datorita lor, sunt eu si datorita mie. Dar tare mi teama ca prea multe n-am avut de zis in procesul de transformare in ceea ce sunt.
Si pana la urma...cine sunt...nici naiba nu stie, nici eu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu