duminică, 16 decembrie 2012

Intuneric!

Bajbai! e luna in care bajbai, e luna in care surd cer ajutor
E luna in care am nevoie!
E luna in care o iau pe araturi!
E luna in care simt...le simt pe toate!
E luna in care dau inapoi!
Si imi cer scuze, dar dau inapoi!
E luna in care ma izolez, aia in care plang in perna 90% din timp si nu vreau sa ma misc!
Si acum, recunosc. Nu, nu vreau sa vorbesc despre mine, despre ce a facut luna asta sa fie ca dracu'
despre mine iar, si despre cate chestii imi trec prin cap numai cand ma trezesc. Tot ce stiu ii ce un om drag mie a avut dreptate. Tot timpul o sa am in cap escape plan-ul! Tot timpul. Cand mi-e greu, planul B e acolo!
Mi-e greu, mi-e urat, si nu, nu vreau oameni in jur, prefer sa-mi fie urat fara sa fiu judecata sau sa-mi fie prietenia licitata a doua zi. 
Tot ce cer, pentru ca pana mea, e decembrie, e sa fiu placuta, nu, nu mai cer sa fiu iubita, placuta, asa cum sunt eu! si la cum sunt eu...e greu. Asa ca, pace, da-ti-mi pace! luna asta sunt atat de eu insami incat prefer sa n-am oameni in jur!!! 
Nici eu nu ma suport!
Sunt naspa, I know!
Sunt rea si ma apar la pana la sange!
Da-ti-mi pace pana revin la ,,rea, dar ma controlez!"
I'm just sayin'!

Un comentariu:

  1. Nu esti rea, orice ai spune tu. Si exista oameni care te plac, si exista si cei care te iubesc. Si dal naibii de plan B ;). Oricum imi esti datoare sa bei un ceai :)

    RăspundețiȘtergere