marți, 18 decembrie 2012

Scrisoarea pentru Mosu'

Noi am stabilit de anu' trecut ca nu ne placem. Tu mi-ai dat cadouri tot pe langa si eu ti-am adresat cuvinte bine tintite. Anul acesta nu as prea vrea sa ingrop securea, nu de alta dar anul asta a fost un an jumate groaznic jumate fantastic, si prea cuminte n-am fost, si nu am de gand sa incep. Am mai stabilit ca esti prost, tot anul trecut, si am senzatia ca nu ai inteles ca trebuie sa demisionezi din functie. You suck! Insa, pentru ca ma bate lumea la cap sa-ti scriu, promit ca nu te injur prea tare si iti scriu. Stiu, n-ai cum sa mi le dai, dar sincer, nu ma prea intereseaza. Asa ca incep, nu de alta dar ma cam gadila degetele sa iti cobor Sfinti si Apostoli si Dumnezei.
Draga Mosu',
Eu imi doresc sa ii duci lu frate-meu un Lego, ca stiu cat de mult si-l doreste, si sora-mii, cea mai frumoasa rochita ,,de printesa". Mamei, liniste, tatalui, o bere pe care s-o impartim. Bunicilor, sanatate. Mie? Da-mi pace! M-ai dus de nas atatia ani, ce-ar fi sa incepi sa nu mai insisti sa ma adresez tie?!Prea multa vreme cand ma gandeam ca vine Craciunul ma bucuram ca vine Mosul si deja dam in basme...nemuritoare...
Multam fain totusi, de la tine am invatat ca daca imi doresc ceva trebuie sa muncesc in draci ca sa-l primesc. Sau sa ma resemnez cu maxima liniste si sa ma duc sa dorm.
Asa ca acestea fiind spuse, vezi de lista. Cei de pe lista nu te-au injurat inca!!
Si daca-i aduci lu' frate-meu un lego, sper sa calci descult pe o piesa!
I'm just sayin'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu