vineri, 7 decembrie 2012

Nu!

Sunt in starea de oboseala crunta, starea aia in care nu stii exact daca esti beat sau fumat sau daca-s amandoua deodata dar lucrurile din capul tau capata alte sensuri si intelesuri. Nu, nu mi-a fost dor, probabil pentru ca nu simteam ca ma leaga prea multe de tara mea. Da, mi-au lipsit muntii. Nu, nu sunt rea cand zic asta si pentru carcotasi nu, nu vorbeste indragosteala din mine. Nu mi-a lipsit sentimentul de alerta, nu mi-a lipsit atitudinea de ,,te descurci ca trebuie", nici soselele noastre, nici aerul de Romania.
Pe drum m-am gandit ce vreau sa-mi aduca Mosu' anu asta -nu de alta dar anu' trecut am fost destul de drastica in scrisoarea mea pentru el. Ei bine, daca m-as apuca sa-i scriu, scrisoarea de anu' trecut ar fi parfum. Nu-mi mai trebuie decat putere de munca si vointa de fier. Nu ca sa schimb ceva in tara mea, ci ca sa devin un om mai bun. Atat. Nu mi-a lipsit nici patul meu...daca unii dintre voi credeti asta (si stiti ca sunt intr-o relatie speciala cu el). Si acum ca-s plina de negatii si de draci ca am intrat iar pe frecventa FM Ro, ma retrag inainte sa cobor Sfinti si Dumnezei si Altare ca nu-i frumos.
Nu e Londra de vina, nu sunt fluturasii din stomacul meu de vina, cateodata nici nu stiu cine-i de vina, cert e ca NU MI-A FOST DOR!
Si acestea fiind spuse, ma declar doborata de oboseala si de activarea sistemului nervos central care m-a bagat iar in starea de BITCH si va salut cu respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu