marți, 6 iulie 2010

Why Energy


Si cand spun energie ma refer la putere creatoare, nu calorii nearse ca energia aia se transforma in grasime...
Ma gandesc la energia pe care noi toti o aruncam pe geam, unii mai motivati o folosesc, si ajung cu mult mai departe decat am visat noi vreodata. Asta pentru ca nu arunca energia in nimic. Ea devine ceva. Devine o poezie, devine o nota buna la examen, devine o seara in care nu s-a imbatat in club cu toate ca putea, devine cultura generala, si nu in ultimul rand devine scop indeplinit. Dar cei ca noi, care avem un talent, sau care avem o scoala de facut...o aruncam pe chiuluri la biliard si pe nota 6 de parca am luat 10. Daca cineva m-ar intreba ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mai mare decat sunt acum i-as raspunde fara sa clipesc ca vreau sa ma fac notar. Asta starneste rasete, nu de alta dar ultima data cand am verificat nici eu nu stiam ce ma astapta si nu ma interesa sa setez un mod de a-mi folosi energia. De asta nu suntem perfecti, de asta nu putem mai mult, de asta suntem luati peste picior de altii, de asta auzim ca tinerii Romaniei nu fac nimic. Pentru ca aruncam energia pe geam.
Cei care v-ati simtit implicati in notita mea nu vreau sa va jignesc, nu asta imi e intentia. Eu sunt obisnuita sa ma ridic singura de jos sa-mi dau singura un sut sa strang din dinti si sa mai dau doi pasi in fata. Nu inseamna neaparat ca daca v-ati descoperit aruncand energia pe geam va dau un sut sau ma iau de voi.
Vreau sa nu mai arunc cu energia fara tinta. Vreau atunci cand cineva ma intreaba ce vreau sa ma fac sa ii spun hotarata ca vreau sa fiu notar si sa stiu ca depun totate eforturile pentru a deveni unul. Pana atunci se pare ca inca pierd vremea inloc sa invat la civil...stiu...sunt lupul moralist...
you'll see!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu