duminică, 25 iulie 2010

Doua lumi


Doua lumi si o granita in care ma aflu eu. Si sunt singura intre ele, si tu m-ai adus acolo la granita, ai disparut, ai zburat, si nu mai esti...si atunci m-am gandit sa te aduc cumva inapoi, sa fiu acolo langa tine cumva, sa ma joc cu umbre si lumina si sa pacalesc intunericul, nu am crezut ca nu o sa reusesc niciodata sa te am macar 2 minute langa mine iar, sa iti simt mana pe umarul meu si sa imi spui ca am un cap de guma sau ca sunt o mare fraiera cand pun totul la suflet. Tot ce ai facut a fost sa ma trezesti in granita. Radeam impreuna la partea din A Walk to Remember in care ea isi doarea sa fie in doua locuri dintr-o data. Si el, a dus-o pe granita si a asezat-o cu un picior intr-un stat si cu celelalt i altul. Asa sunt eu acum, cu un picior in lumea ta, si cu celalalt in a mea. Si mor de dorul tau, m-ai constientizat ca sunt in granita dar doar cand ai plecat tu. SI mi-as fi dorit atunci cand mi-ai propus sa ma accept asa cum sunt sa te fi lasat sa ma indrumi. Acum sunt singura, eu si doua lumi complet diferite. Nimeni in jur, sunt prea slaba ca sa te ating si prea puternica pentu a te lasa sa ma cauti. Ai avut dreptate, te urasc pentru ca ai avut dreptate, te urasc pentru ca nu esti aici sa imi zici ,,I told you so!" Te-as invoca, te-as face dumnezeu, te-as cauta in toate lumile paralele cu a noastra daca as fi in stare, te-as aduce inapoi, sau as veni eu dupa tine...dar realitatea vreau nu vreau ma tine aici...fac ce tu ti-ai dorit intotdeauna, devin ceea ce sunt...EU!
P.S Trebuia sa ma asculti, acum nu numai eu mor de dorul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu