joi, 8 iulie 2010

Teama


Simt cum sufletul tremura in mine si vrea sa plece
Si brusc nu il mai simt, si din caldura acum e rece
Imi este frig si vreau sa se termine, sigur e un cosmar
Acum nimic din tot ce fac nu-I bun, respir in zadar…
Si lumea mea perfecta isi pierde iar culoarea
Nu, iar nu simt podeaua, iar o sa bata ploaia
Da! Fata-mi este uda…sunt lacrimile mele
Le simt pe fata reci si parca-s tot mai grele
Si ma apasa-ncet si ma sufoca iar
Dar nu-I nimic! stiam ca respir in zadar
Si vreau sa iau controlul sa vad culori, sa stau
Sa nu se-nvarta lumea cu mine! Nu mai vreau!!
Cu gandul doar la tine cazuta-s, dor genunchii
Si-ncerc sa ma adun incerc din toti rarunchii
Te vad ca dai sa pleci, te-ntorci si nu-ti mai pasa
Nu te mai vad cu mine, nu ma mai vezi frumoasa
Si tremurul din mine urla! Urla ca sa stai, sa pleci…
Nici eu nu stiu acum de te mai vreau pe veci
Dar doare, ma destram in mii de parti marunte
Si esti de neclintit…parca imi esti un munte
Cand simt ca mor te uiti, te-ntorci si spui uimit
Ca nu ai vrea sa pleci in veci ca tu doar ai glumit
Si simt caldura, stau,m-adun, te privesc iar
Si realizez, respir, esti tu, nimic nu-i in zadar
Da, sa stii, e clar, sufletu-mi se destrama
Cand simt ceva ce-I nou, cand simt ca imi este teama!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu