miercuri, 11 august 2010

It's not the size that matters


But is how you use it! Asa zicea un actor in memorabilul film ,,Men in tights" si cand am auzit prima data replica, m-am gandit, omeneste, la ceea ce va ganditi si voi!! Apoi am rumegat putin expresia. Nu conteaza marimea, conteaza cum o folosesti. Hai sa o schmbam putin, nu conteaza cat de mult/a e, conteaza cum e folosit/-a. Hmmm, inca o data, nu conteaza cat de multa iubire porti cuiva, conteaza cum o folosesti. Nu conteaza cat de multa ura porti cuiva, conteaza cum o folosesti. Nu conteaza cati bani ai in buzunar, conteaza cum ii folosesti. Nu conteaza ce talente ai, conteaza cum le folosesti. Nu conteaza ce defecte sau calitati ai, conteaza cat de mult le pui in valoare, le exploatezi. nu conteaza cat de multi oameni te iubesc, conteaza cum folosesti iubirea primita de la ei. Nu conteaza cata incredere ai in tine, poti sa nu ai deloc, nu asta e important, important e cum te comporti ca sa treci peste lipsa increderii, sau cum lupti ca sa pastrezi increderea. Nu conteaza ca el/ea iti vorbesc urat, conteaza sa sti tu cum sa le vorbesti frumos. Nu conteaza daca am deviat de la marimea nu conteaza, conteaza daca am deviat cu sens. Am sens in ceea ce zic?! Asta e, cei care scriu din placere cu siguranta se vor trezi ca fabuleaza mai mult decat o cere legea. Imi asum defectele, le folosesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu