luni, 30 august 2010

Pacatul meu? Sunt femeie! Pacatul tau? Nu ai realizat asta inca!...Scuza ta? Esti barbat!

Sunt femeie si automat cu acest lucru vin note discordante in personalitatea mea. Sufar si simt mult, vorbesc si plang mult. De obicei vorbesc degeaba! Nu mutli stiti cine e Themis, si multi ma confundati cu cea care mai vine cu idei pt blogul meu. Dar singurul care nu stie ca am macar blog, esti tu! Da, tu, cel caruia i-am postat Declaratie pe propria raspundere, tu cel cu care vreau sa traiesc intreaga viata, tu cel pentru care am postat si acest post. Azi, e ziua cea mare, o sa vezi ca am blog si stiu ce reactie o sa ai..dar nu-i nimic, macar nu sunt membru VIP pe Neogen!! Nu mi-e rusine cu blogul meu, dar mi-e rusine cu activitatile tale extracuriculare de pierdere a timpului, si cu tupeul tau de a ma judeca! Nu inseamna ca nu te mai iubesc, sau ca nu te iubesc deloc, inseamna ca sutn chestii care mi-au ajuns la in maduva demult iar tu le rasucesti! Tu ...
si sti cat de mult te pot iubi? nu sti, chiar daca peste tot apar semnele ca te ador! remember, ,,just gonna stand there and hear me cry? well that's allright because I love the way you lie!" ? That is for you. Dar le vezi si nu te intereseaza restul! Esti barbat, asta e scuza ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu