marți, 24 august 2010

Ceva special pentru cineva si mai special!



In alta viata poate ca te-am iubit sau poate te-am urat
In alta viata poate ca nici nu ne-am cunoscut
In alta viata acelasi drum noi l-am urmat
Sau poate nu, poate ca viata sa ne-ntalnim nu ne-a lasat
Si daca da, daca perfida soarta mi te-a scos in drum
Tot ea ne-a despartit si-a ars cu timpul amintirile,
le-a prefacut in scrum
In alta viata poate de tine nu mi-a pasat
Sau poate te-am mintit si te iubeam si doar te-am tachinat
Si ce-i daca odata eu te-am iubit si te-am avut?
Prezentul demonstreaza un contrariu mult prea crunt...
In alta viata poate cu tine m-am luptat
Sau poate am fost frati, poate n-am existat
Sau poate mint, si noi doi ne dusmaneam de moarte...
Si ce-i daca in alta viata de ,,noi" n-am avut parte?
Acum priveste-ma in ochi adanc si spune-mi viata care-o vezi
Nu-mi spune-n mod banal ca vezi doar doi ochi verzi!
Caci eu pot inventa in alta viata tot ce-acum dorim!
Dar in prezent n-avem de-ales, noi separat traim!
Si stii doar, cand ne-am cunoscut, noi doi cand ne-am aflat
Daca, ,,te stiu cumva de undeva?!" repede-am intrebat!

Un comentariu: