vineri, 3 februarie 2012

Si am trait s-o simt si pe asta!

Sunt nopti in care te visez si ma trezesc cu zambetul pe buze
Sunt nopti in care adorm doar cu gandul la tine
Sunt nopti in care nu vreau sa ma mai gandesc la tine
Si apoi te visez cum razi
Ca fug...
Sunt zile in care te vad si sunt atat de linistita
Si alte zile in care te vad si simt ca explodez de furie si de deznadejde
Sunt zile in care te iubesc atat de mult ca ma sufoc
Si alte zile in care nu vreau sa te mai iubesc...
Am dimineti in care ma trezesc intinzand mana in pat dupa tine
Am dimineti in care ma trezesc dandu-mi o palma peste frunte
Pentru naivitatea mea
Am minute in care simt cum cele 80 de batai pe minut
Sunt doar pentru tine
Si minute in care mi-as opri inima din batai
Pantru ca nu le meriti...
Dar in secundele alea in care zambesc
In care imi aduc aminte un sarut...
O vorba plina de drag...
O privire plina de iubire
Secundele alea ma fac sa nu renunt...
Sa nu intorc spatele...
Secundele alea sunt motivul pentru care nu dau inapoi
Si cu orice forta...
Cu orice respiratie...
Din rasputeri...
O sa iubesc fara sa cer in schimb
Nici macar un zambet!
sau cum ar zice romanul ,,decat" un zambet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu