miercuri, 8 februarie 2012

Si cu asta se incheie noul buletin de stiri!

Si oamenii la care nu te astepti vreodata
Te dezamagesc
sau te fac sa te simti
ca un mare gunoi
Ca un mare nimeni
Si umanitatea
Scade
In aia paliti
in aia care-or fost facuti
sa se simta
Ca ultimii oameni
Daca trec peste
Sau se impotmolesc
Azi...prefer sa nu fiu om
Prefer sa uit de mine
Prefer sa uit de tine
dar nu prefer sa uit de
El.
Pentru ca in orice situatie
El, era acolo.
fara sa vrea sa raneasca, sa loveasca
Era acolo
Tot timpul!
Asa ca, cu drag si iubire
Imi bag picioarele in restul lumii
Azi, azi sunt doar a mea
Doar inumana
Doar neranita
Doar de neatins
Nu va vreau, nu va iubesc!
Azi nu!
Azi, sunteti zmeii din cosmarurile mele
AZi vreau sa suferiti!
Azi...
Azi e una din zilelea alea in care simti ca o iei razna
In care orice iubesti iubesti si mai mult
si nu mai vrei
AZi e ziua aia
in care tot ce doresti doresti si mai mult
Azi e ziua aia in care tot ce vrei sa exprimi
Exprimi prost
Nu va dati mari si rotunzi ca sunteti smecheri
Si voi dati in mine
asa cum dau si eu inapoi
Nu sunteti perfecti, nu sunteti
nimic
sunteti oameni
ca mine,
dar dati...de oameni ce sunteti
Ma retrag...
Am uitat de ce n-am avut prieteni pana acuma
Pentru ca
Inevitabil
Lovesc!
iar eu am pretentia
Sa stau sigura decat sa fiu lovita...
Asa ca, daca preferati sa mai dati in mine
Ca-n sac
Rugaminte mare si sincera
Da-ti-mi pace
Azi, maine, poimaine
Atat!
Nu iubesc oameni care ma fac sa mor de durere, sau care nu stiu sa
ma vada
Asa cum sunt!
Ma iubesc pe mine
Pe Ea
Si pe El
Si restul...
nu va mai vreau
Nu daca nu tineti cont
Ca sunt si io prin jur
Sau daca habar n-aveti ce vreti
Asa ca
Cu asta incheind!
V-am pupat de noapte buna!
Si nu mai vreau sa scriu...sa ma exprim atat de minunat in scris
Vreau sa ma auda cineva
nu sa ma citeasca
Sunt furioasa
Pe voi!
nu va mai cred, vreau, iubesc!
Nu!
Pentru ca degeaba o fac!
Nu vedeti cine va iubeste si cine nu
Si mai rau de atat
Nu stiti sa va lasati iubiti!
Furia se autoalimenteaza
Asa ca prefer...sa...ma opresc
Nu, maine nu ma razgandesc!
Nu-mi trece!
Maine...maine va urasc!
si culmea...
o zic din atata iubire
ca simt ca ma sufoc!
Fara mine...e intotdeauna mai simplu!
Have a nice beautiful
night!

P.S cum zicea o melodie desteapta tare ,,'Cus there's a lot of shit i keep bottled that hurts deep inside of my soul, And just know that i grow colder the older i grow"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu