vineri, 10 februarie 2012

You make your past your past!

In fiecare zi ai o noua zi
Si in fiecare noua zi trebuie sa descoperi
Ca ieri a trecut
Si ca azi ai prietenii langa tine
Pe cei de ieri, pe cei de azi
Cei care nu pleaca
Nu te uita si te iarta intotdeauna
In fiecare noua zi
Ai zero motive sa nu te indragostesti
De fiecare noua privire din calea ta
Sau sa nu te reindragostesti
De vechiul zambet
In fiecare zi ai milioane de motive
Sa te gandesti ca fiecare zi trece
Si ca e prea putin, 24 de ore
Ca sa iti plangi de mila...
In fiecare zi trebuie sa vada cei la care tii
Cat de mult tii la ei
Si cat de mult ii apreciezi...
Sa rasul tau trebuie sa fie sincer si cristalin
Sa ii face pe ceilalti sa zambeasca
Sau sa viseze...
La iarba inalta din gradina casei
La momentele in care strangeau maruntisul
Pentru o inghetata
Si nu pentru o saniuta
It's a brand new day! Atat!
Brand new...
New...
In this brand new day...
I smile and feel so happy...
Pentru ca va am
Ca o am
Ca il am
Ca ma am. Asa cum sunt. Sunt!
Acum daca am inceput cu rozomovisme
Va trebui s-o mai tin tot asa...asa-i?!

2 comentarii: