duminică, 8 ianuarie 2012

Anormalitati!

Inexplicabil de idiot mi-ai tulburat noptile.
Cum ar zice englezul ,,that's new"
Adica, nu spun ca nu am mai patit-o, cu tine doar nu am mai patit-o.
A fost al 100 vis in care te-am avut prezent.
Stateai acolo si ma priveai...Cu atata candoare...
M-am trezit tulburata de privirea ta...adica nu-i normal!
Cand te privesc in realitate nu vad nimic, nu simt nimic...
Singura fiinta pentru care inca sustin ca nu simt nimic...
Poate creierul meu nu mai trebuie sa traduca ce spune inima
Defapt sunt pe aceiasi idee... si se aude cu ecou...
Nu te vreau, chiar daca fluturasii mei zburda in jurul tau...
Mi-am lasat mintea sa zburde prea mult
Asa ca iau cheia si te incui intr-un sertaras
Unde nimeni, nici macar un vis, nici macar un sarut, nici macar o privire
Sa nu mi te scoata de-acolo!
Chiar nu simt nimic decat...liniste...
Si pacat...pentru ca e tocmai ceea ce imi lipseste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu