luni, 30 ianuarie 2012

Minut

M-am luat la intrecere cu mine insami
Sa vad daca reusesc intr-un minut
Sa scriu ce simt, cum simt...
Probabil nu sunt in stare...
Probabil stiti ca sunt incapabila
Si ca doare fiecare infrangere ce mi-o ofer
Cadou!
Parca sunt italianul dela teleshopping care ofera ,,cado"
Gratis!!
Ai nici macar nu cumpar ceva...mi le ofer donatie
Si nici nu le refuz...
Nu sunt ciobanasul din miorita
Nu zic ,,asta e"
Lupt dar sunt atat de obosita
Si tot ce vreau
In acest minut care se termina
E sa am pe cineva
Care sa lupte
Cu mine
Sau daca nu macar sa il stiu alaturi
Sa fie acolo la bine si la greu
Sa ma iubeasca si sa ma urasca
Sa ma sprijine si sa ma traga inapoi
Sa ma inebuneasca si sa ma aprecieze...
Una din alea...ca la testele grila...o varianta de raspuns
E corecta...
Si timpul meu s-a scurs
...am chiert iar!
Limp Bizkit - Loser

Asculta mai multe audio rock

2 comentarii: