luni, 23 ianuarie 2012

Such a lonely day...

Sunt singura...si incep sa ma obisnuiesc...si sa ma feresc de oameni...
ma simt ca un catel batut cu ziarul...
Pentru ca roade papucii ca sa-l bage si pe el cineva in seama
Sau sa-l iubeasca...
Nu cer iubirea aia...eros...nup
Cer agape. Cer iubirea de aproape
Si pe mine...nu ma iubeste lumea
Nu sunt de dorit...
De iubit...
Sunt buna la beute
Si ras...si voie buna...
Dau impresia proasta ca fac fata
E vina mea...
Nu fac fata, sunt slaba si de fiecare data
Singura...
Dar se pare ca ma descurc...
Sau imi dau eu singura impresia ca o fac...
Mai stie dracu!
Am avut pentru un minut, frumos minut
Sensibil minut
Impresia ca am oameni in jur
Ca am prieteni...
Impresii...
Da, sunt mare...imediat fac 22...
Mama la varsta mea avea copil de 1 anisor...
sunt eu...musc din tarana
Ma ridic...
Cad iarasi...
Stau lipita cu urechea de tarana
Poate...poate aud cum imi spune cat de slaba sunt
Apoi ma ridic iar...
Si iar...si iar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu