miercuri, 18 ianuarie 2012

Dimineata


Toti stiu ca fac crize cand ma trezesc din somn...nimeni nu stie de ce...
E simplu...cand dormi...ai atata liniste ca nu vrei sa iesi din ea
Si eu trebuie sa invat sa ma trezesc...
Sa las linistea pe galagia din mine care ma surzeste...zici ca in mine sunt manifestatii cu mii de oameni...
Si inima imi bate tampit de tare...
Culorile sunt estompate...trebuie niste iarba poate vad mai colorat...
Si nimic...absolut nimic nu mai are sens!
Sens, marime, existenta...
Parca tot e mort si se da mare ca io nu-s...
Cele 10 porunci nu ma mai ajuta...cand te betivesti i la fel de lipsit de sens...
Motiv ai sa mergi mai departe...cauti...dar stii ca pana la urma nu are nici un sens...
Poate fac si eu ca englezii...schimb sensul de mers...stau pe stanga ca pe drapta numai accidente am...
Si iar iau o gura de aer si de fum...
Si iar imi fac curaj pentru o noua zi!
Stiu ca seara...Mos Ene o sa ma linisteasca...cand n-o sa mai am noptile pline de liniste...
Somnul care e cea mai mare binecuvantare pentru inima mea
Nu mai am motiv...
Si fara motiv si fara sens...
Traiesti degeaba...te tarasti...
De asta...urasc dimineata! As lua somnifere de 10 ori pe zi..
As lua 10...
Zece intamplari ciudate si-o minune...si din alea as lua!
Orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu