joi, 26 ianuarie 2012

Fool for love


Ziceam deunazi ca nu exista destepti din dragoste, exista doar prostalai din dragoste. Nu stiu de ce si cum de reuseste dar intr-adevar dragostea are efectul acesta asupra oamenilor: mananca din IQ si mai e si lacoma. Ii admir pe prostii din dragoste, eu am sfidat natura...cand imi dau seama ca devin proasta din dragoste, ma autocenzurez pana nu mai sunt indragostita. E felul meu de a ma apara de prostie si de umilinta de a nu fi iubita sau de a fi iubita prost, adica de a nu suferi nici macar o secunda din cauza iubirii. Mi se pare cea mai useless forma de a te rupe in bucatele, sa visezi zi si noapte la fiinta care pentru tine inseamna totul si pentru ea esti cantitate neglijabila. Eh, dar ce mi se pare mie e chiar numai ce cred eu si ce pot eu. Mai bine sufar de lipsa iubirii decat in prezenta ei, mai bine nu sufar. E masochist ce fac cu mine, stiu...dar prefer sa mor singura decat suferind ca nu ma iubeste sau ca nu ma mai iubeste, sau ca imi vorbeste urat ...sau nu imi mai vorbeste...Am invatat sa dau iubirii in cap din fasa, sa fac fluturasii sa dispara, sa ii incui si sa otravesc orice speranta...de la radacini...pentru ca daca ii acord in mintea mea si cea mai mica sansa...daca zic ca imi plac fluturasii, daca ma pierd pentru o fractiune de secunda, ma condamn. Asa mai bine iau lama si ma crestez pe mana...ar fi fix acelasi lucru. Dar pana la urma ce stiu eu?
Eu sunt doar o prostovana care neaga cea mai pura forma de fericire dupa cum cred unii...ba...voi toti care iubiti...care sunteti pro fluturasi si saruturi patimase furate sub clar de luna...si care ati vazut matrix...aveti in fata ,,the red pill" and ,,the blue pill". Aia red va arata cum e sa nu iubesti, cum e sa dai deny, respingere pana obosesti si poate pana gasesti persoana aceea care merita sa stea langa tine si aia blue te lasa asa, in lumea in care fluturasii zboara neconteniti prin stomac...
Ce alegeti?

6 comentarii:

  1. "Maybe, just maybe, there is no purpose in life. But if you linger a while longer in this world, you might discover something of value in it, like how you discovered that flower. Or, how I discovered you one fateful night."

    RăspundețiȘtergere
  2. maybe, just maybe there is a purpose in life...maybe you didn't wait...maybe life in it's twisted way gave me that flower...

    RăspundețiȘtergere
  3. You lost me at the "maybe you didn't wait".
    As for the twisted inner workings of life, its wholeness, gracefully accept and glide through, soaring, like an unmanned kite.

    RăspundețiȘtergere
  4. ba tu scrii mai fain in engleza decat in romana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Că ştii tu cum scriu în română :P

    RăspundețiȘtergere