joi, 19 ianuarie 2012

Scrisoare catre Dumnezeu...

unde dracu' esti ma? acu serios si respectuos...unde te-ai ascuns...imi imaginez sumbru ca esti intr-un colt de camera, in ala intunecat, ca un emo plictisit de viata, dar cu mainile peste cap ca sa nu mai dam...
Vorba lu' Woody Allan...tre sa ai o scuza buna...si nu pentru mine...eu oricum nu cred ca esti mai capabil decat un copil de 15 ani...Esti un nimeni! un nimeni care are o lupa si un musuroi de furnici...esti copilu' cu lupa! Esti un fraier care isi bate joc de oameni si se bucura cand ii lasa lezati psihic! Psihopat! Asta esti...ca-ti bati joc de noi zilnic si noi credem in tine...oricare ai fi...ca esti Budha sau Iehova..sau Cristos...nu ma mai intereseaza ce nume smecher ti-ai tras! Sunt o fiinta, un om, un om care intr-o luna si-o vazut visele ruinate, daramate de alti oameni sau de lupa ta! Sunt o fiinta care credea in familie, in unitate, culmea eu, eu pe care-ai futut-o de mica! Io poate ti-am gresit, m-am uitat stramb la icoana cand eram mica, dar ea ce ti-a facut? Ea, ce a putut face atat de rau cat sa o privezi de o familie? Te urasc pentru ca vrei sa te iubim cu toate ca nu esti nimic mai mult decat un sadic! Daca existi...
Esti un bou...vezi oameni ajunsi la ultima lor putere...la ultimul strop de energie si le dai un sut zicand brav ,,This Is Sparta!"
No ma, mesaj din partea mea...This is Sparta pe mata!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu